Kızım 6 aylık bir haftadır burnu tıkalı ve düzenli olarak burun spreyi, serum fizyolojik kullanıyorum ve sürekli aspiratörle çekiyorum ama bir türlü geçmiyor başka bir şikayeti de yok. Kıyamıyorum yavruma da artık elimden bir şey gelmiyor uyku uyuyamıyor, ememiyor. Ne yapacağımı şaşırdım artık. Bu arada baş ucuna soğan koymayı falan da denedim ama kısa süreli çözüm oldu. Oda nemlendirici de açtım soğuk buhar gibi olsun diye. Başka çözümü olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim