Büyük oğlum öyleydi maalesef emerek uyurdu birazda benden kaynaklı kimseye guvenemedigimden vermezdim emzirmeyi bırakana kadar öyle idare ettim sadece bende uyudu memeyi bıraktı kendi uyumayı öğrendi şimdi herkeste uyur yani annemde kayinvalimdemde eşimde tabi hala geceleri uyumuyo bizsiz eşim yada ben olmadan alıştırmaya alakalı küçük oğlum şimdilik ugrasinca herkeste uyur çok şükür