Kizlar bebegim bir haftayi geckindir zaten hastaydi burunlari tikali ve vucutta kirmizi kirmizi seyler var 4 aylik olacak ve sadece anne sutu aliyor ilac falan kullandik hava verdim vucudunada ilac surduk dun kontrolumuz vardi doktor sadece havayla devam et dedi neyse dun ogleden sonra oglum ishal oldu gece uyumadan oncede goguslerim terbiye oldugu icin sutumun yetmedigini dusunerek buzluktan sut ciksrdim 18 ekimde sagdigim sut soguk suda eritip sonra sicak su dolu kapta isitip verdim ama birazini isitmadan once ayirip buzdolabina koymustum bebegim sabah 10 civari felaket kustu ust uste normal bir kusma degildi yani bu tamam normalde de kusuyor ama bu baskaydi doktora goturdum ishali icin falan ilac verdi yine kusuyor ama oyle cok cok degil ayirdigim sutunde zamani 24 saat biliyorum buzluktan ciktigi icin isitip onu vermek istedim ama kokusu cok kotuydu vermedim attim zaten sizce buzlukta ki sutum mu bozuldu yoksa bebegimin hastaligindan midir bu sut tarihleriyle ilgili kesin bilgisi olan soyleyebilir mi ?