Merhaba hanımlar bebegim 11 aylık sayılır ve desteksiz uyumaya almıştı gündüzleri uydururken hiç bir problemi yok rahat uykuya dalıyor tek başına ama iş gece uykusuna dalmaya gelince okadar zorlaşıyor ki 6, 7 kere yanına girip sakinleştiriyorum 40 dk yu geçiyor uykuya dalması ve aslında sallıyarak unuttuğum zamanda öyleydi
Uyku eğitimi almış olanlarınız varsa yardım istiyorum artık ne yapmam gerekiyor neden gece uykusuna geçiş hep böyle zor oluyor ki?