Zaman çok hızlı Ekim 22 de ama ben şuan panik oldum ne yapsam ne alsam ne giysek nerde yapsak paniklik var bende 🤫🤭🤫
Gecen sene 1 yaş doğum gününde babaanne evinde yaptık sagolsun herseyini aldi yaptı a.z’ye kadar.
Eşimde yine yaparız diyor ama ben farklı bir konsept istiyorum.
Sahil gibi sadece eşim ben oğlum düşünüyorum minik pasta balon tarzı
Hastaları var çünkü kardeşi olmaz dedim. Okey dedi
Ne tarz yapsak
Sizler neler düşünüyorsunuz