Merhabalar, kirada oturuyoruz ve evimiz çook yakında kentsele girecek. Eşim şehir dışına taşınmak istiyor Ayvalık falan o taraflara. Ben de biraz daha yumuşak bir geçiş olsun diye Büyükada’yı önerdim, bakmaya gideceğiz. Orada yaşayan ya da tanıdığı olan var mı? Artıları eksileri neler, fikir alabilirim. (En büyük eksisi hastane olacak, onun farkındayım)