Gu1can 4. Aya girdiklerinde oturtmaya baslayabilirsiniz bize doktorumuz oyle söylemişti. 5 aylikken desteksiz oturmaya başlamıştı mama sandalyesi almıştık biraz onda vakit geçirmemiz de desteksiz oturmasina faydasi oldu 5 buçuk aylikken de rahatca oturabildigi için ek gidaya da geçmiştik. Şöyle bakıyorum da ne hızlı donemlermis döndü dönecek oturacak a emekledi aa yürüdü derken kosturmaya bile basladi🥺