Ben de dün taktırdım. İmplant 3250, takma parası 3000 tuttu. Takarken uyuşturucu iğne yapılıyor bu sebeple ağrı sızı hissedilmiyor fakat dokununca biraz acıyor o da birkaç güne geçer dedi doktor. Adet düzensizliği yapabiliyormuş ama 3 ay sonra vücut genelde alışıyormuş.