Kızlar bi kaç hafta önce dogum yaptım dogum öncesi raporunu vermiştim iş yerine şimdi bide dogum sonrası raporunu alıp vermem lazım. E devletten dogum raporumu görüyorum.onu gönderiyorum muhasebeye ama kabul etmiyor hastaneden istiyoru analık raporu. Zaten hastane raporu yazınca sistemlerde. Cıkmıyor mu