Bebeğim 3 aylık sabah 9 da kalktı hala ayakta kendimi kesicem
Elfkaraks 😁 beni de kes araya al 2 aylık oğlum aynı şekilde
Jeliboonn ay bu ne yaa sabır taşı gibi olduk😅