Ertugrulsena eylulcakir gaybı Allahtan başka kimse bilemez, evet okumuşlar saygım sonsuz ama zaman saat vermek bana hiç doğru gelmiyor. Hakkımızda hayırlısı
Deletedmon_65 eylulcakir yani her gün şu postu açmaktan bıkmadınız depremin içindeyim Adana da ve bugün yine yaşadık yani bunu buraya atıpta insanları telaşlandırmanın bir anlamı yok.
Ess92 Deletedmon_65 geçmiş olsun ama postlar açılmasa da depremler hala olacak. Bize düşen tedbir almak sadece sanırım.
Tombikdonerartikcokpahali Deletedmon_65 iyi de kötü bir şey paylaşmamış ki içinizin ferahlaması lazım mesela 🥲
Deletedmon_65 Ess92 olacak farkındayız bunun zaten ama burda çoğu kişi tedirgin oluyor tam kafamız dağılıyor hoopp başka biri açmış aynı konuyu
Deletedmon_65 Tombikdonerartikcokpahali iyi veya kötü açılıyor mu her gün aynı post açılıyor ben ona bakarım.
EmirMom eylulcakir Gaybı ALLAH’TAN başkası bilemez çokta şey yapmamak lazım …. O yüzden ne zaman olucak kimse bilemez o yüzden verilen tarihlerin önemi pek yok
theblackvirgo Allah ol der ve olur yani isterse dünyanın yıldızı olsun bilgide ve bilimde Allah ne isterse o olur boş yapmışlar
Lunaluu eylulcakir verilen tarihlerin bir önemi yok ki, sonuçta bu deprem olacak herkes kendine göre önlem almalı. İstanbuldan ayrılma imkanı olanda ayrılmalı bana göre.
BelaCivciv eylulcakir Herkes farklı bir şey söylüyor. Almanlar da her an olabilir diyor. Hangi araştırma doğru şimdi?