Dilara_dilara Kızlar boşanma aşamasındayz 6 aydır dava açık ama henüz nafakaya baglanmadim ben kendjme 5 milyar oğlum için 5 milyar istedim sizce hakim kabul edermi eşimin aylığı 30 milyardi en son askeri personel kendisi sizler ne kadar nafaka alıyorsnz
Mercece12 Dilara_dilara boşansam o adamın parasını da istemem onun olsun vereceği 5 bin çocuğa versin yeter
Vina3 Dilara_dilara iştirak nafakası almıyor musunuz? Boşanma gerçekleşene kadar alabilirsiniz çocuğun masrafları için
Dilara_dilara Dondurmalikahve evet bana da öyle geliyor ama çocuğumun ihtiyacıni anca okdr karşılar ya bana 3 oğluma 3 verse gene iyi
Dondurmalikahve Dilara_dilara Normalde de en fazla maaşın yüzde 25 i verilir Max 7 bin civarı olur 3 bin 3 bin daha kabul görür gibi
Dilara_dilara Vina3 henüz duruşmamiz olmadı ama onun sosyal durumunu araştırdılar yeni bitti büyük ihtimalle tatilden sonra bağlanrm inşallah
Dilara_dilara Mercece12 deprem zamanı ailem yanımıza geldi biz İstanbul’daydk ailem de depremzedeler onlar geldiğinde maça gidecekti annemde korkudan oğlum biz yokken maça gitme karını çocuğunu yanlız birakma dedi oda benim bir maç zevkim ona da karışma madem deprem olacak giderken al kızını da götür dedi daha sonra tartışma çıkarttı bizi evden kovdu boşanma davası açtı zaten önceleri de her tartışma da bana boşanalim diyodu annem öyle diyince fırsat doğdu kendine şimdi fake Instagram kullaniyormus duydum karı kız peşinde demekki
etisekeri Dilara_dilara 😳ilk defa boşanma davası açan erkek görüyorum …başta düşük alırsında belki toplam 3 bin gibi…kararda Max%10 ar alırsınız,,5-6 arası.karara tüfeyi ekletmeyi unutmayın
Dilara_dilara etisekeri evet ben çok dil döktüm boşanmayalm çocuğumuz var diye asla istemedi büyük ihtimalle aldatıyor şuan fake Instagram kullaniyormus duydum