Bugün kızıma kışlık bir şeyler almak için gittik baya da bakmama ragmen gozden kacirmisim bir seyleri.. outlet falan değildi bilen bilir normal mağaza ankamallde.. tayt ve pantolonda eve gelince farkettim paça boylarında iki parmak fark var biri uzun biri kısa.. alırkan bakın anneler aklınızda bulunsun.