Geceleri çok sık uyanıyor devamlı emmeye kalkıyor doğru düzgün hiçbir şey yemez yemek seçer meyveli yoğurt yapıyorum gün içinde bazen yiyor bazen istemiyor aşırı iştahsız doktorlara göre kilosu gelişimi çok iyi ama bence yeterli değil bünyesi zayıf 9.5 kilo genetik zayıflığı dedi ama böyle iştahlı herşeyi yiyen bebeleri görünce üzülüyorum kimi yeter artık emmeyi kes alacağını almıştır o zaman iştahı yerine gelir herşeyi yer dedi kimi hiçbir şey yemese de olur emiyor zaten dedi bilmiyorum ne yapacağım iştah açıcı şurup falan mı kullansam uyku da yapıyormuş geceleri uykumuz hiç yok bugün sabah 7 de uyudu devamlı ya ağlıyor ya emmek istiyor memede kalmak istiyor iyice bunaldım artık