AslanCinar İyi geceler herkese. Bir yaşında oğlum var gece uykusuna emerek geçiyor ve gece boyu saat başı -bazen daha bile kısa sürede- emmek için ağlayıp uyanıyor. Siz ne zaman emzirmeyi bıraktınız ve nasıl bıraktırdınız ?
_Asilin_Annesi_ AslanCinar gece beslenmesini kesememistim hiç. 22 aylıkken tamamen emzirmeyi sonlandırdım. Çok uyaniyordu ama sabrettim 2 yaşına kadar. Emzirme sonlaninca uyanmaları zamanla azalıyor