busraa_4924 canım mama kullanıyorsun eğer mamada da vitaminler var fazla gelebilir ben sağlık ocağının verdiklerini kullanıyorum mama da içiyoruz d vitamini dört gün demiri üç gün veriyorum çok şükür testlerde düşüklük falan yok doktorum da böyle devam edebilirsin dedi ben altıncı ayından sonra kullanmaya başladım