Adelsmomm Normalde gün içinde tutmuyor, şimdi uyurken tuttu.Ne zaman ağzından almalıyım? Uyanır diye korkuyorum 🙄
Bebegimm1 Adelsmomm derin uykuya geçtiğinde yavaşca sıyırarak alın düz çekmeyin uyanırdı ben öyle aldıgımda emziği ben uykuya geçişte kullanıyordum gün içinde pek vermezdm uykuya daldıgındada alırdım eğer uyanırsa geri verirdim snra alırdım bu şekilde bağımlı olmamıştı yaşında kendisi bırakmıştı