1ogretmen ben de aynen öyle yapıyorum. Pazarcılar çok satmaya çalışıyor çoğunlukla tartışıyoruz. Yarım kilo fasulye bol bol yetiyor mesela. Meyveleri de çoğunlukla sayılı alırım. Aldıklarımın çürümesinden nefret ederim. Ama mesela bir hafta az harcanırsa diğer hafta biraz daha çok harcanır bizde. Çünkü daha fazla şey bitmiş olur ya da karpuz filan alırız. Tam ne kadar harcanıyor bilmiyorum ama 200-250 arası olabilir. Ama her hafta bu miktar değil genelde. En çok alışveriş yaptığım haftalar 250 filan. Tabii kalabalık ailelerde veya meyveye çok düşkün ailelerde durum farklı olabilir. Bizim market alışverişlerimiz her zaman daha çok tutar. Çünkü maalesef eşim ve ben abur cubura çok düşkünüz :(