Bebeğim 65 günlük. İlk 40 gün günde neredeyse 8-10 kez kaka yapıyordu. Sonra normal olarak kaka yapma sıklığı azaldı. Ama bugün dördüncü gün, hala kakasını düşündürdüğümü . Sadece anne sütü alıyor. Sadece anne sütüyle beslenenlerde bir hafta normal karşılanıyormuş ama çok ıkınıyor. Gazını çok rahat çıkarıyor artık ama bu sefer de kaka çıkmıyor. Önerileriniz var mı? Mama alsaydı zeytinyağı koyacaktım ama kaşıkla versem öğürür diye veremiyorum.