Kızlar selam. Bebişim 10ay 20 günlük. Mama ile besleniyoruz. Kilosu ileride diye mamayı sulandırarak veriyoruz. Tabi ek gıda da yiyor bu aralar olmasa da. Dkkdkks
Neyse ben suyu nasıl sevdire bilirim minnoşuma. Bardakta soğuk su görünce koşuyor ağzına alıyor oyun oynuyor. Püfff yaparak fışkırtıyor yüzümüze. 200 cc bardakta içtiği belki iki yudum yada değil. Yeri geldi meyve koydum suya içer gibi oldu yine yüzünü ekşitti içmedi. Bu arada arıtma suyundan veriyorum. Bebek suyu aldım onu da içmedi. Bebeğiniz suyu sevmediği halde, ısrarla denediğiniz ve başarılı olduğunuz farklı bir yöntem var mı canlar?