Themamacita Senem_ ıkındıktan sonra normal bir şekilde yapıyorsa sıkıntı yok canım ıkınıp ıkınıp yapamıyosa sıkıntı benim kızımda çok ıkınırdı ve aşkrı sesli kaka yapardı
senem98 Senem_ benimki de aynı ıkınıyo hatta ağlıyo da ama doktor normal dedi kaka yapıyosa sorun yok