Kızlar normalde Sma kullanıyorduk bebeğim şuan 2 ay 23 günlük 01.08.2023 tarihinde bebeğimi doktora götürdük vücudunda egzama çıkmaya başladı diye kakasını sordu pişik var mı dedi kakasında bazen mukus görüyorum poposunda evet pişik bazen oluyor ama sıcaklardan diye düşünüyorum dedim çok ağlayan kolik bir bebeğim var gaz sancısından duramıyorduk. Doktor direkt mama değişikliği, şampuan değişikliği, deterjan değişikliği yapıyoruz dedi. Ve bize Aptamil Pregomin Syneo kullanmamizi söyledi bizde salak gibi direkt evdeki sma 800 olan mamaları eczaneye götürdük yerine Aptamil aldık ve ne yazık ki o günden beri bebeğim inanılmaz derecede kusuyor çocuk kilodan düştü neredeyse ben bu kadar kusmayı ilk defa gördüm mamadan olabileceğini düşünüyorum neden ? Çünkü özellikle mamayı içince fışkırtarak geri çıkarıyor ya da peltek peltek kusuyor, sulu sulu kusuyor soğuk algınlığı olsa 15 günde iyileşirdi yada kusmuğu kokardı diye düşünüyorum reflü de olabilir diye düşünüyorum ama bu mamaya başladıktan sonra durumun böyle olması enteresan değil mi?
Ve hala bazen yine kakası mukuslu bir değişim olmadı.
Eşim şuan görevde 7 gün sonra gelecek doktor 1.5 saat yol uzaklığında sizce eşim geldiğinde doktora götürüp mamayı bırakabilir miyiz deyim mi yoksa şimdi kendim mi keseyim emiyor ama sütüm yetersiz kaldığı için maalesef mamayla takviye ediyoruz gerekiyorsa bana süt arttırıcı yöntem söyleyin ama bebeğime bu acı, demirimsi gibi olan mamayı içirmek istemiyorum bebeğime çok üzülüyorum yazığım kusa kusa bir hal kaldı.
Bir de olurda doktor mamayı bırak derse elimde 12 kutu var açılmamış onları ne yapmalıyım ????