@Elifadaannesi aynıyız 🙈 ben onuda götürüyorum bazen tuvalete gittiğimde, yoksa dayak yemişçesine ağlıyo nefesi kesiliyo, sanki onu terkediyomuşum gibi davranıyo. Gerçekten evin genel günlük işini yapabilsem yarabbi şükür dicem ama mümkün olmuyo. Bazen kriz geçiriyorum çok kızıyorum oğluma sonradan pişman olsamda ama yakamdan düşmüyo geceleri uyurken nefes aldığımı hissedebiliyorum ancak. Çok çok seviyorum ama şu benim yakamı bırakmamaları aşırı bunaltıyo. Nasıl çözüm bulucaz bilemiyorum. Kara kara düşünüyorum hergün. Belki yürüyünce yakamızı bırakırlar diye hayal ediyorum. Kurcalasın her yeri, evi altüst etsin yemin ederim bu durumdan daha iyidir. Kısaca işte yürüyeceği zamanlar rahatlarım diye umut ediyorum ama yürüdüğü halde yakadan düşmeyen çocuklarda gördüm malesef