Seyma_34 Kızlar bebeğim 32 günlük ve bugün hem öğlen hemde bir saat önce mamadan sonra kustu, hem mama hem meme veriyorum bu sebepten diye düşünüyorum ama daha yeni bugün böyle bir sorunla karşılaştım, sebebi sizce nedir başına böyle bir olay gelen oldu mu?
Madamehappyyyyy Seyma_34 32 günlük bir bebeğin midesi zaten çok küçük midesi sindiremediği için çok geldiği için kusuyor bence..3 ay 17 günlük oğlum 2 göğsümü emzirdiğim de direk kusar ya da kısa aralar ile emzirdiğim de kusar.
delirmeceler Seyma_34 öncelikle fazlasınımı çıkartıyor yoksa çay bardağı kadar ve fışkırarakmı kusuyor fazlasını çıkartabilir bebek bu bir sorun değil dikkatle düzelir ama fışkırarak en az yarım çay bardağı her beslenmede çıkartıyorsa bu reflüdür öncelikle başını dik yatırın ve en iyi reflü yatağı beslenmeden sonra gazını hemen çıkarmayın biraz bekleyin çok hareket ettirmeyin
Bayramsibel Madamehappyyyyy benim oğlumda da kusma var bizde iki ayligiz doktorum fazla beslendiği zaman kusuyor demişti
Senem_ Bende sormuştum neden kusuyor diye beslenmesi fazla olduğu için kusuyor endişelenecek bişey yok bence