Menekkse Merhaba, He qa sitesinden kaşe kaban aldınız mı? Kalitesi nasıl, sıcak tutar mı sizce kışın? Genelde kazak giyiyorum zaten ama gömlekle mesela sıcak tutar mı kaşe?