Benim bebeğim de kabız olmuştu hatta sıkarak yapıyordu çıkartıyordu ama kötü kabız olmuştu kullandığımız demir takviyesi yapmış , sabah aç karnına kayısı kaynattım suyuyla blender geçirdim püre gibi onu yedirdim bide erik aldım cam rendele rendeledim onu yedirdim çok şükür akşama güxel yaptı tuvaletini