Bebeğim kolik bir bebek doğduğundan beri uyku nedir bilmiyoruz. Bir kaç gündür biraz uyumaya başladı onda da mümkün değil beşiğinde uyumuyor. Ya pusette ya kanepe de.. Nasıl olacak böyle 😒 Orada yatınca da içim rahat etmiyor bir yerleri acıyacak diye.. Siz basıl yapıyorsunuz?