Menekse16 9 ay 20 günlükken falan.
Ne 4 ay ne 8. Ay atağını yaşamadım. Yaşadıysam da çok hafif yani hissetmedim ama 10. Ay atağı ömrümü yedi 😂😂 bana yapışık. Asla ayrılmıyor, kimseye gitmiyor, paçamdan düşmüyor. Ağlamaları, mızırdanmaları, huysuzlukları saymıyorum bile. İnşallah biter diye umuyorum 😂