Merhaba arkadaşlar uygulamada yeniyim. Bebeğim tam 2 aylik ama 1 aydır kakasını kendi yapamıyor ilk etapta lavman yaptık 2 3 kere şimdi fitil kullanıyorum 2 yada rahatsızlık durumuna göre gliserin kansuk fitilin çeyreğini kullanıyorum.. bağırsak tembelliği yapar yada hep fitile alışıp kendi yapmamaz diye korkuyorum ama başka çarem yok karnı çok şişiyor ve çok ağlıyor ıkiniyor yapamıyor mecbur yaptırıyorum napacagim bilmiyorum bu durumda olan varmi? Zaten çok gazlı bi bebek biogaia ve nurse harwars damla kullanıyorum gaz problemi biraz hafifledi ama kaka sorunu beni ürkütüyor doktorlar sıkıntı yok yalancı kabızlık dedi makat darlığı yada bağırsaklarında problem yok şükür bu arada genellikle anne sütü veriyorum akşamları yatmadan sma mama veriyorum