ArvenMom orguormeyisevenanne emzik biberon yıkama temizleyiciyle sıcak suda bekletiyorum 1 saat sonra durulayıp suyunun süzülmesini bekliyorum sonra kutularına kaldırıyorum ben kızımın emziklerini 2.5 3 ayda bir yeniliyorum
bunemeselaa orguormeyisevenanne 3 ayda bir emziklerini değiştiririm. Emzik ve biberon temizleyicisi ile kaynar suda bekletip yıkıyorum. Şuan 1 yaşında
S_x_w orguormeyisevenanne emzik paketlerinde genelde yazar değişim süresi 4-6 haftadır maksimum..öyle aylarca kullanılmaz niye bilmiyorum ama burda bir emziği 6 ay kullanan gördüm şaka gibi😨 ilk çocuğum 13 yaşında o zamandan beri 4-6 hafta muhabbetini bilirim ama en fazla 1 ay kullanır değiştiririm
ArvenMom orguormeyisevenanne valla canım bazı yerlerde okuyorum değiştirmeyen de var bazıları 4 5 ayda yeterli diyo valla ben bazen 2 bazen 3 ayı geçiyo
orguormeyisevenanne ArvenMom bizim de 4 ay oldu sıcak suda bekletip öyle veriyodum bi sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar ama yaşanmayacağı anlamına gelmez 🙊🙊
orguormeyisevenanne Teşekkürler arkadaşlar, Googledan bakmıştım da sizler nasıl yapıyorsunuz onu merak etmiştim ortalama 2 3 ay mış tekrardan teşekkürler 🥰