Biryenianneee Kızlar sizce hangisinin koruyuculuğu daha iyi? Spiral için reglimi bekliyorum ama acaba doğum kontrol hapı mı kullansam diye düşünüyorum. Çok fazla spirali kayan, hamile kalan duydum bilemedim 🤷🏼♀️
Bugleminannesi28 Biryenianneee açıkçası ben hapla yapamazdim çünkü dakikası dakikasına dikkat edilmesi gerekiyor çocukla insan çok dalgın oluyor almayı unuttuğun zaman bile olabilir ben spiral taktirali 20gub oldu suanlik memnunum ilk iki gün kanamam oldu sonra kesildi ne lekelenme ne kanama oldu ağrı sızı da yok taktirdigimi bile unuttum bir ara rahatlık oluyor doktorum kayma ihtimali ilk iki hafta olabilir olursa onun dışında bazı vucutlarda spiral uygun olmadığı için iyi gelmediği için kayma durumu oluyor yada iyi takilmadigi için ama benim 12 yıldır sadece spirakke korunan arkadaşım var gebe kalmadı hiç bence düzenli kontrollere gittikten sonra birşey olmaz eger nasipte varsa baglatsan bile kalırsın ki bunuda duydum
Biryenianneee Serapsfb ilk çocuğum daha bu kadar erken bunu yapmak istemiyorum açıkçası, dünyanın bin bir türlü hali var ne bileyim
Biryenianneee Bugleminannesi28 ya evet aslında gerçekten öyle, nasibin önüne geçemezsin. Emzirdiğim için hap kullanmayı çok istemiyorum açıkçası ama spirale de güvenebilir miyim şüphelerim var işte
Bugleminannesi28 Biryenianneee bende emziriyorum doktorum hapı uygun bulmadı sadece emzirme açısından değil gençsin hap yumurta tembelliği hormonlarla oynama yapabiliyor dedi gerçekten kullanan arkadaşım oldu bir yıl hap kullandi sonra çocuk istediği için bıraktı bir buçuk yılın sonunda çocuğu oldu doktoeu yumurtalarin tembellesmis demişti ve hapın etkisi vücuttan anca atılıyor demişti ama spiralin öyle bir yanı yok taktirdigin gibi koruyor çıkartınca etkisi anında geçiyor hormonları bozmaktan ziyade adet düzenleme etkisi bile oluyor