Dry_cn Senem_sygl01 ben bu sene 60 kilo yaptım köyde annemin yanında hepsi doğal odun ateşinde sonra baya cazip bir fiyata onları sattım 100 kg olarak şuan kendim domatessiz kaldım inşallah yapacam 😳
Ebus2045 Senem_sygl01 bende nasip.olursa hafta sonu yapicam ama biz konserve şişesi değilde maden suyu şişesine yapiyoruz tek kullanımlık rahat oluyor
queen_bee Domates ve biberleri robotta çekiyorum. sonra biraz pişiriyorum. Sıcak şekilde kavanozlara koyup ağzını sıkıca kapatıp ters şekilde bir gece bekletiyorum.
Eslemsi_04 Senem_sygl01 ilk kabuklarını soyup küpküp soyup beş dk kaynattık biraz tuzkoyduk sıcagıyla hemen kavanoza koyduk
2ogullu1anne Konserveyi cumartesi ya da pazar yapacam.Yorulmazsam aynı gün kahvaltılık sosta yapacam.
2ogullu1anne Senem_sygl01 domates sarımsak yeşil ve kırmızı biberi robotton geçirip baharatları ayarlayıp pişiriyorsun. istersen sadece domates sarımsakta olur
Gokturk_ Senem_sygl01 domates ve biberleri robotta çekip kaynatıyorum kazanda sıcak sıcak konservelere koyup kapatıyorum altını 🤌🏻
gunbaharrrrr Senem_sygl01 bugün yaptım domatesleri robottan çekip kaynattım çok az tuz kattım kavanozlara koyup ters çevirdim inşallah hepside tutar 😃 sivri biberi ise taze koyuyorum buzluya doğrayıp