Vldnkrgl Aranızda gebelikte kordon dolanması yaşayan var mı. Çok tedirginim şuan. Bebeğin boynuna dolanmış ama şuan herhangi bir sıkıntı yok dedi doktor. Sorun olur mu acaba zamanla
Alparslannesi Vldnkrgl 36 haftada öğrendim bende kordon 1 kere dolanmıştı canım ama doktor 3 dolabmaya kadar korkmayız dedi yine hareketlerinde azalma ya da aşırı artış olursa nstye gel demişti çok şükür bir sorun olmadı 38+2 de ben telaş yaptığım için almak zorunda kaldı yoksa bir sorun olmadı sadece uzanma bir yere ağır kaldırma ve çok yürüyüş yapma demişti bana
Merveio14 Vldnkrgl korkma annesi Allah’ın izniyle bişi olmaz doktorunuz öyle diyorsa öyledir aksi halde Ya erken doğum Ya bişi muhakkak söylerdi Bildiğim kadarıyla kordon düğüm yapmadığı sürece bi problem olmuyor
Sgnnn Vldnkrgl benim oğlumun dolanmıştı 2 hafta sonra geri çözülmüştü sonra tekrar dolanmıştı. Nefes almadığı için ve kordonda sürekli akış olduğu için boğazını sıkmaz yada bir sorun olmaz demişti. Doğumda sıkıntı oluyor demişti öylede oldu sezeryana alındım
Sebusebu Vldnkrgl benim ilk hamileliğimde su azlığı vardı sebepsiz. Özel takipliydim. 37. Haftada bebeğin suyu alt sınıra iniyor diye acil sezeryana alınmıstım. Bebişim dogdugunda boynuna 3 kere kordon dolanmıştı. Ben kordonlu halini görmedim hızlıca çıkarıp bebeği öyle gösterdiler doktorum o anda tam vaktinde aldık dedi, beslenemiyormuş yavrum. Zaten hareketleri de son haftalarda cok cok azdı. Mesela sadece ayagını sağ göğsümün altında hissediyordum o kadar bi kaç gece hiç hareket etmedi diye acile gittğimiz bile olmuştu kordon dolanmasındanmış meğer.. nasıl kontrollerde gözükmedi bilmiyorum ama cok şükür bi kaç hafta erkende olsa sağlıklı doğdu. Hatta 51 cm 3100 kg dogdu kız bebek. Doğdugunda inanılmaz yüzü şiş rengi mora yakın koyuydu. 4. Ayda kendini toparladı diyebilirim. Ama herhangi sağlık sorunu asla olmadı. Kontrollerni aksatma, hareketlerni sıkça takip et, normal doğum diye ısrarcı olma aman.. insallah sağlıkla kucağına alırsın sen de.
Betlsaracogl Benim bebeğime 2 tur boynuna bir turda bedenine dolanmıştı sezaryen oldum haliyle sadece bi tık küçük doğdu anne sütüyle çok şükür dengeledim içiniz rahat olsun çok hareket yapmamaya çalışın ben çok hareketliydim
Haffuse Benim kizimin 2 tur dolanmisti, haremeeri azalmisti da, doktor istirahat onerdi, soluma yattim bol bol dinlendim. Bir hafta sonra cikmisti😅 Ne gunlerdiii, beni maziye goturdun🤭 Saglicakla kucagina alirsin insaAllah bebeni🥰🥰