tlnbebek Lor, jacobs, kahve dünyası kapsülleri de uyumlu
10 paket almıştım makineyi alırken hala daha var tabi hergün 2-3 içilirse daha çabuk biter. Ama Nespresso kapsüller daha güzel 🫣 evde tek bn içiyorum elim bazen sütlü bn sade sevdiğim için sütlü içmiyorum
Yut dışından eşim Starbucks kapsüllerini getirmişti yine Nespressonun onları pek sevmedim genel olarak o kahve mekanını sevmiyorum belki ondan 😬 dizinde giden gelen varsa uyguna sipariş verebilirsiniz
Yani şuan kahvelerin hepsi pahalı 🥴