S_D bende aynı durumu yaşadım aşıdan sonra öyle oldu ama aşıyla ilgisi olduğunu düşünmüyorum iki buçuk aylık 20 gündür perişan oldum ama arkadaşlara katılıyorum pes etme ve ayakta emzir bende öyle yapıyorum sırtım mahvolmuş durumda ama yeter ki alsın ..karanlık sessiz ortamlarda emzir ordada çok güzel tutuyor gece farkında olmadığı içinde güzel emerler ..gerçekten çok kötü bir durum dakikalarca emen kızımdan eser yok artık beş altı dakıka alıyor😔