Selam kızlar bebeğim neredeyse 5 aylık olucak 3.5 ayından beri dişleri kaşınıyor ve diş kaşıyıcı, salatalık vs veriyorum rahatlasın diye ama bir süre sonra ciddi anlamda ağlama krizine giriyor ve emmeden ağlaması durmuyor. Neden böyle oluyor anlamadım karnı tok da olsa aç da olsa aynı.