Kızlar selam kızım 13 günlük daha doğduğundan beri boğazında balgam var sanki midesini bulandırıyor kusuyor kustugunu geri yutuyor. Sezaryen sırasında yuttuğu kandan olur dedi hemşireler 10 15 güne geçer dediler geçmedi 3 gündür günde 1 veya 2 kez öksürükte eklendi endişeleniyorum. Doktor kontrolümuz Eylül 2 sınde öne çekeceğim ama aylık periyotta kontrol edildiği için tekrar çağırırlar sanıyorum. Bide sık sık iç çekiyor normalmi