Hanımlar kızım 4 gündür iştahsız sadece mama alıyor ve biberon ağzına girince deliriyor ağlama krizine giriyor bu gün resmen toplamda sadece 1 biberon mama içti zor bela kavga dövüş oda. Kakamızda çok acayip geliyor pütür pütür tane tane. Ve kaka sayısı günde 5 6 falan oldu doktara götürdüm kala testi yaptık birşey çıkmadı dedi doktorumuz. Ama bu gidişle çok zayıflicak 6 kilo 200 gr kilomuz ve 4 ay 7 günlüğüz mamayı ne şekilde yedirebilirm varmı bi fikri olan.. Bazen tatlı birşeye bandırıyorum biberonun ucunu 4 5 çekip bırakıyor tadı gidince ama sürekli böyle yaparsam tatlınında zarar vermesinden korkuyorum