CmreKSidar egee_momm canım ben bestiron kullanıyorum kilo basına 1 damla ama ocean da kilo basına 2 damla sanırım her doktor farklı görüşte istiyorsan bir sor
Hilal28 Doktor kilo başına 2 damla dedi hepsi farklı söylüyor bunların da. Bu arada damlalık 5 ml ye kadar çekiyor. 11 kg çocuğa kaç ml vermemiz lazım bilen var mı tek tek damla sayana kadar ağzını kitliyor veremiyorum
MinikPandam_ egee_momm 1 ml veriyorum günde yani iki kere çekip veriyorum. Siz onu bi çocuk doktoruna sorun
Hll40 egee_momm iki farklı doktora gittim ikisi de farklı dedi 🥹 biri kg başı 1 damla biri kg başı 2 damla dedi bende bazen 7 damla veriyorum bazen 14 😂
MiraySu55 egee_momm yok be kuzum ne dr ne eczaneci öyle birsey demedi sağlık ocagı kafasına göre konusur hep he de geç asla inanmıyorum onlara ben 16 aylık benim kızım sabah saatleri olması önemliymis ama ben mamasını yedirip biraz geçince verdim hep 1 yasındada çok güzel tahlilleri dediler kestiler damlaları d vitamini ile
Humeyra66 egee_momm Ya bende alicaktim eczaci bir doktoru aramiş o 2 yasindan kucuklere verilmiyormuş demiş esime bebege fazla geliyormuş disari atamiyormuş almadim.
EceDM nolmuskine doktorların içeriğini önemsememesinin sebebi şu; içeriği temiz şeyleri tercih etmek, günümüzde okyanusta su damlasi etkisi yapıyor. O yüzden sallamiyorlar pek.
EceDM egee_momm pompasında 0,5 mg yazar. 6 aydan itibaren 1 mg alması gerekir. Yani o pompayı 2 defa o seviyeye getirip komple ağzına bosaltacaksiniz. Kimi doktor damla hesabı yapar. Doktor veya eczacınıza danışın.