Kızlar merhaba. 3.5 aylık bir oğlum var ve doğduğundan beri aşırı huzursuz. Sürekli mızırdanma sürekli ağlama. En fazla 5-10 dk uyuyor gün içerisinde. Onuda türlü türlü yollar denerken uyuyakalıyor ardından çok geçmeden uyanıyor. Gün içerisinde sürekli huzursuz sürekli ağlamaklı. Hiç birşeyi kabul etmiyor. Bebek arabası, kanguru, hamak , hamak beşik, tavana beşik kurduk, kucakta pişpişlama, pusette sallama, çarşafta sallama…. Sırf sakinleşsin sussun diye şekilden sekile giriyoruz. Kahvaltı, yemek yemek, banyo vs lüks şuan. Gören bu bebek niye durmuyor hiç diyorlar. Doktorada götürdük ama gaz dışında bir sorun yok dedi. Allah sabır versin bu kadar ağlayanını daha görmemiştim dedi. Tüm mahalle sizin bebek neden ağlıyor diye soruyor. Çok bunaldık resmen. Allahtan eşim ile bakıyoruz yoksa tek başıma bakmam imkansız. Nazar vardır dediler hocaya götürdük nazar ayetlerını okudu. Eğesi batmıştır dedıler vs ordanda bilet çıkmadı. İkinci çocuğum normalde diğer çocuğumda çok ağlayan bir bebekti ama bu ondan daha çok ağlıyor. Önerilere açığım kızlar. Cidden çok bunaldık napıcamızı bilmiyorum sürekli sabır cekıyoruz. Lütfen tavsiyesi olan yazsın. Şimdiden Teşekkürler kızlar