Beybibeyb Kızlar kızım 8 aylık tam kilosunu bilmiyorum şuan ama 7700 civarında daha da zayıf olabilir geçen ay 7500dü. 3240 ile doğdu 3.5 aylıkken 5.5 kiloydu boyu da iyiydi o zaman. Ama ben ne zaman işe başladım kilo alımı azaldı boyunda uzanmamış 2 ayda 2 cm uzamış sadece. Doktor raporlu mama verdi. Ben işteyken ondan bi tane bile bitirmiyor ( 200 ml) yaklaşık 6 saat işteyim sabah karnını tok bile bırakmıyorum. Ek gıdayla arası yok genelde hiç bişey yemiyor herşeyde kaşığın ucuyla bi kaç kez alıyor sonra istemiyor. Zaten uykudan önce hariç emmiyor da karnını doyurana kadar. Çok kafama takıyorum benim yüzümden çocuk zayıfladı iyi beslenemiyor. Zayıfladı diye. Neler yapabilirim yemesi için nerde yanlış yapıyorum
Bugleminannesi28 Beybibeyb çok zorlamayın sıcaklardan biz bile yiyemiyoruz bide aman aman öyle zayıf değil normal bebeğiniz. Onun dışında uyandığında emzirmeden ek gıda teklif edin veya hoşuna gidebilecek şeyler yapın mesela kahvaltıda pankekler vs. Eline verin kendi yesin yada sevdiği şeyleri verin mesela kızım pekmeze bayılır sevmediği birşey yok genelde ama iştahsız olduğu zaman yemek istemeyince yediği şeyi pekmeze batırıp veriyorum bu sayede bitiriyor tamamen
Beybibeyb Yok öyle pek zayıf değil ama doğum kilosu ve 3. Aydaki kilosuna göre çok düşük 3 ayda 2 kilo almış, 5 ayda yine 2 kilo yani ben işte olduğun için beslenemiyor gibi geliyor 6 saatte 150 ml mama çok az değil mi
Bugleminannesi28 Beybibeyb ben kızımı emzirdigim için mama hakkında birşey söylersem yanlış olur görenler güzel ve doğru şekilde bilgilendirir ama bu ay bukadar almış Suat şu kadar almış bu önemli değil zaten bebekler 4.ay itibariyle 300-600 arası alıyorlar yani her ay bir kilo feln değil doktorlar da heray kaç kilo olduğuna değil doğum kilosuna göre bakıyorlar bence bu kadar takılmayın çünkü cidden zayıf değil. Ve havalar aşırı sıcak her bebeğin iştahı yoktur bu havalardan biz bile yiyemiyorken onlardan nasıl bir performans bekliyoruz ki sorun etmeyin
Beybibeyb Bugleminannesi28 inşallah havalardandır bide çok hareketli maşallah hem yemeyip hem bu kadar hareket edince zayıflayacak diye korkuyorum ister istemez 🥹
Bugleminannesi28 Beybibeyb zaten kilolu olması sağlıklı olduğu anlamına gelmez ki bence bu kadar takilmamalısınız
Atailknur Benim kızımda Dokuz buçuk aylık oldu ek f Gıda hiç sevmiyor. Mamaya güveniyordum onu da artık günde 3 defa zar zor içiyor 150 cc yapıyorum hep bırakıyor bazen 30 bazen 60 cc. Bir aydan fazladır böyle üzülüyorum vallahi.