Seymau Sezeryan sonrası doktor madecassol verdi kullanan varmı bir de ne kadar zaman sonra sürdünüz :)
mucizeminnosum Seymau doğumdan 10 gün sonra başla demişti bikaç gün kullandım sonra bebeğimle ilgilenmekten kullanamadım ama kullansam izi baya azaltıyomuş sanırım sezaryen olalı 10 ay oldu bundan sonra kullansamda fayda etmez heralde
Seymau mucizeminnosum Benimde 23 gün oldu ama hala acıyor sızlıyor o yüzden sürsem mi şimdi bilemedim
mucizeminnosum Seymau bence yol yakınken sürün çok yararlı bi kremmiş gerçekten keşke sürebilseydim ama hiç zamanım olmamıştı düzenli kullanımda baya etkiliymiş diye duydum