Yigitefeninannesi_ Bebegimin popo arası kaka yaptığı yer pişik olmuş hamazinc kullandım gecmedi onericeniz pişik kremi var mı ?
Nesli92 Yigitefeninannesi_ Eğer gerçekten pişikse Sudocrem ince tabaka halinde sür geç çok iyi geliyor. Ben kızıma kullanıyorum çok güzel geçiriyor.
Yigitefeninannesi_ Aslanim onu kullanıyorum aslında bu sefer iyi gelmedi gibi sabah belli yıkıyor um altını açtıkça kuruluyorum sürüyorum aynı gecmedi
Yigitefeninannesi_ Nesli92 kakasini yaptığı yer başka biseyden kaynakli olabilecegi gelmedi aklıma bez degistirmistim onla alakalı olabilir mi bilemedim
Nesli92 Yigitefeninannesi_ tabi ki olabilir hatta yüksek ihtimalle bide havalarda sıcak. Bence sudocrem kullanabilirsiniz