tuuuba Yatak odam çok dipte bebek uyandığında sesini çok zor duyuyoruz son aşamada sesi geliyor resmen.. Telsiz şart oldu odasını ayırınca da lazım olacak zaten. Tavsiye edebileceğiniz kullandığınız bir marka var mı
MiraySu55 Ceymisbon asla önermem bende bunu saçma sapan sesler çıkarttı sonra bozuldu ve uzaksa çekmez zaten çok güvenilcek birsey değil
Ceymisbon MiraySu55 4 aydır kullanıyorum evim dubleks bütün odalarda hatta bahçenin balkonunda bile çekiyor henüz sorun yaşamadım çok pahalı olmadığı için zaten yıllarca kullanılacak birşey değildir tabi bir kere alınacaksa daha kalitelisi alınabilir 👍🏼