Bilmiyorum ama bana da sanki arttı gibi geldi. Zaten her emmeden sonra kusardi aşının ertesi günü 1 sefer emdikten sonra 4 sefer şakır şakır kustu . Bir de tek bacağındaki aşı yeri kızardı ve şişti normal mi diye merak ediyorum yarın hemşireyi arayacağım. Sizde de oldu mu kızarıklık ve şişlik ?