Cekiyorum_Gulumse Bu damlayı burada gördüm sut arttırmak için. Doktoruma da danistim içebilirsiniz dedi aldık ama içinde günde 3 defa 20 damla yazıyor. Sanki burada 6 damla kullanımı yazıyordu. Yanlış mı hatırladım. Kaç damla alıyorsunuz anneler ?
tuanamoms_07 Cekiyorum_Gulumse ben ilk doğurduğum zaman kullandım 4 kez 20 damla çok da işe yaradı. Hala arada geliş geçiş damlatırım 😂
SareLinaM Cekiyorum_Gulumse günde 3 defa 20 Damla kullanıyorsunuz doğrudur bende işe yaramıştİ nşallah sizde de yarar
Cansk Cekiyorum_Gulumse ben günde 3 kere 20 şer damla olarak suya damlatıp ictim şişe de bitti ama bir işe yaramadı
Cekiyorum_Gulumse Nehirimasli valla sütümü çok arttırdı falan yazmıştı hanımlar bende hemen doktoruma sordum kullanabilirsin dedi. Ebebekten aldı geldi eşim hemen. De kaç damla kullanicam fazla gibi geldi uzerindeki . Görenler Bi yazsin dedim 🤭
Cekiyorum_Gulumse tuanamoms_07 sabah öğle akşam 20 şer damla alabilirim o zaman. İnşallah benimde artsın yaa
Bebegimveben1_ Cekiyorum_Gulumse işe yarayacak diye düşünüp için bol bol sütüm var daha da artacak diye kendinizi motive edin. Kiminin sütü hiç olmuyor benim gibi bendede işe yaramadı ama kullananların çoğunluğu çok memnun hatta elimde bir şişe var açtım sadece bir kere sabah içtim öylece duruyor bebeğim 1 aylıkken aldım şimdi 5 aylık eğer isterseniz size gönderebilirim
Cekiyorum_Gulumse Bebegimveben1_ yaa ne kadar ince dusuncelisiniz çok teşekkür ederim gücüm yetiyor alabiliyorum ama etrafınızda varsa yeni anne ona verirsiniz. Evet psikolojinin vücut üzerinde etkisinin çok olduğunu düşünürüm zaten. Su içerken bile bol bol sut olacağını dusunuyorum olumlu düşünelim olumlu olsun insallah 😇
Minnaksincap Bildiğim kadarıyla normal doğum günde 3 defa 20 damla sezaryen doğum günde 4 defa 20 damla bende kullanıyorum ve memnunum ilk günlerde sütüm yok denecek kadar azdı sonrasında çoğaldı damlanında etkisi olduğunu düşünüyorum 2.şişeyi yarıladım 😃