Deletedmom_73 Kızlar doktorum bugün bu ilacı verdi, kistim vardı regl olmama rağmen geçmemiş, bu ilaç nasıl kullanılıyor üstünde yazmıyor? Doktorum hergün mutlaka kullan dedi, aç mı tok mu ve ne zaman bilmiyorum, bilgi verebilirmisiniz?
Biz3kisiyiz_ Deletedmom_73 ben lise zamanında kullandım kist için ama bende mide bulantısı yaptı sabah içiyordum tok karnına akşam yatmadan içtim yine kusuyordum yani ben bu ilacı hiç sevmemiştim küçüktüm bı daha da gitmedim doktora zaten sonra ağrım falan da olmadı geçti sanırım. Mens olurdum benim ama hep düzensiz ve mens olmadığım zamanlarda da kasık ağrım çok olurdu
SareLinaM Deletedmom_73 her gece yatmadan önce içiyorsunuz regl’nin 2 günü başlıyorsunuz 21 gün içiyorsunuz zaten hap 21 tane 7 gün ara verip 8 gün tekrar başlıyoruz geçmiş olsun
SareLinaM Deletedmom_73 aç tok fark etmiyor bir de yeni başladığınız için ara kanamanız olabilir endişelenmeyin
Anneliqueen 21+7 olarak kullanılıyor üstündeki günlerden hangisindeysen başla günde bir adet her gün aynı saatte iç içmeyi unutursan korun ekstra olarak günde bir adet içmeye devam et 21 adet bittiğinde 1 hafta bırak o sırada adet olucaksın adet bitsede bitmesede 7 gün tamamlandığında ilaca tekrar başla
Selcan Deletedmom_73 eczacı açıklıyor aslında her gün aynı saatte almanız lazım düzenli olarak. Telefonunuza alarm kurun o saatte alın. Bende düzen için kullanmıştım eczacı bana akşamları alırsan daha iyi olur herhangi bir etki göstermez vs demişti. Onun her gün akşam 8 de içiyordum. Sizde saatine düzenine dikkat edin yeterli.
Deletedmom_73 Selcan Şimdi içtim canım saat 8:45′de, günleri yazıyor üstünde bugün çarşamba, çarşamba olanını içtim, öyle öyle gün gün içicem galiba ☺