Oğlum uyuduktan yarım saat sora çığlık çığlıga uyandı öle bi aglama sekli yok ama ellerini kasmış avuclarını kasmış aldım kucagıma sakinleştirmeye calısıyorum gözlerini acamıyo sanki hala ruyada kendine getirmeye uyandırmaya calıstım . Allahım öldüm dirildim . Okadar agladıki mosmor oldu. Bu arada 7 aylık oğlum hemen emzırmeye calıstım asla almadı yani şuursuz gibi agladı . Yani bu neden olmustur kabusmu gördü ama kendine 10 dk da filan geldi şimdi emdi uyudu geri. Hayatımn en korkulu 10 dk sıydı😔 devrik yazmıs olabılırım hala etkısındeuım😔