Kızlar 30. Haftaya kadar kız denilen bebeğim erkekmis demiştim . Bebeğim 38 de doğdu çocuk doktoru kontrolünde pipisini sormuştum bı cerraha gostrin dedi gittik korkutmak istemiyorum şuan dedi pipisi ztn ufak gibiydi doktor eğrilik var dedi sünnet derisi de kısaymis 1 yaşına kadar sünnet olmiycak sonra biz yapicaz dedi belki snnt olunca idrar deliği aşağıda bile.olabilir ciddi operasyon lar geçirebilir yoksa ilerde iliskide ağrı çeker vs dedi çok korktum kafama taktım bilgisi olan varmı