Kisa Bebeğim 4 aylık olduktan sonra saçlarım çok dökülmeye başladı neden böyle acaba neyim eksik hangi vitamin yada ne önerirsiniz vitamin yada şampuan ?
Buket57 Kisa aynı dert bendede var🥴 doğumdan önce hiç dökülmeyen saçlarım şu an acayip dökülüyor,bende 4 ay oldu doğum yapalı. Elimi nereye atsam saç sinirim bozuldu🙄
Marianne Kisa oksitosin hormonlarınız azalmaya gittiği için dökülür. Yenisi çıkar yavaş yavaş. Demir eksikliğiniz varsa daha da çok dökülür.